Monday, May 02, 2011

I´ve got an Award


-And it´s very appreciated. Thank you Karen. The conditions are, that I have to tell 7 things about myself.

1. I have always more ideas than I can carry out.
2. I try to prioritize and focus on what I can manage.
3. I love challenges that makes me move forward.
4. I am relaxing working the garden.
5. Normally I´m very patient, except when it comes to computers. They just have to work.
6. I´m blogging to share all my impressions from the world of fashion with others.
7. I appreciate feedback on my posts and my facebook-profile.

On top I have been asked to forward the Award to 15 people, but I don´t know to whom. . .
Are you the one who deserve an award or do you know someone who does? Then drop me a line and tell me why.

Next! My opinion on the weddingdress of the centery.

2 comments:

Irene said...

Hej John...Som du sikkert godt ved, læser jeg altid med på din blog, at få kommenteret er ikke det jeg er bedst til....
Men jeg kunne nu bedre li' da du skrev dansk, men det går nu alligevel :-)
Spændende at følge med hos dig, og at du slapper af med have arbejde havde jeg ikke lige set komme...
Irene

John Frantsen said...

Hej Irene,
Tak for din kommentar ;o)
Du er velkommen til at kommentere på dansk. Jeg besluttede at skrive på engelsk, så dem udenfor DK også kan følge med.
Tak og i lige måde ;o) Vi er blevet kolonihaveejere.

Knus, John