Wednesday, October 06, 2010

MY OWN THINGS !

Nu er tiden langt om længe kommet til at kreere mine helt egne ting. Efter en række brudekjoler på bestilling, trænger jeg til at give mit bud på, hvor- dan jeg synes en brudekjole skal se ud.

Jeg har i lang tid overvejet at lave en eksklusiv kollektion af brudekjoler, hvor jeg hverken skal gå på kompromis med design, kvalitet, materialer og pris.

Kollektionsmodellerne vil selvfølgelig være kendetegnet af min person- lige designfilosofi, som  stadig er det gennemtænkte design, det moderne udtryk, den gode pasform, det anderledes og lækre materialevalg der sammen med forarbejdningen, går op i en højere enhed, for at understrege brudenes personlighed.

Designet bliver i enkle og rene linjer, uden overflødig pynt, men til gengæld anderledes i snittet,  i nye farve- og materialekombinationer. Kollektionsmodellerne bliver hovedsageligt fremstillet i silke og priserne vil være derefter.



Foto: John Frantsen

No comments: