Wednesday, August 18, 2010

Tagget !

Jeg blev forleden opfordret til denne lille "blogleg", hvor man skal skrive 10 ting om sig selv. Normalt er jeg ikke meget for disse "bloglege", men siden den kommer fra Karen, gør jeg en undtagelse. . .


Så her er 10 ting du måske ikke vidste om mig:

1.  Selv om jeg ville ønske jeg var, er jeg ikke nær så effektiv som Karen.
2.  Jeg er meget visuelt orienteret. Det er meget vigtigt for mig at mine omgivelser er harmoniske.
3.  Min bogreol er f.eks. organiseret efter farve og størrelse.
4.  Jeg fremstiller helst originalt design, ikke så gerne kopier.
5.  Jeg elsker at udveksle erfaringer og deler gerne ud af dem i undervisningssituationer.
6.  Jeg ser altid muligheder fremfor begrænsninger.
7.  Jer er normalt altid positiv/optimistisk og god til at lytte.
8.  Jeg er også tålmodigheden selv, undtagen når det gælder computere. De skal bare virke !
9.  Mine yndlingsaversioner er reality-serier, som Paradise og Robinson.
10. For mig er sommer lige med koldskål med kammerjunkere, som jeg kan blive helt afhængig af.

No comments: