Monday, June 28, 2010

The Name of the Game

Tiden er kommet til at skifte firmanavn og dermed hjemmeside. Jeg har valgt et mere sigende navn, for hvad det er jeg beskæftiger mig med.
Nemlig JOHN FRANTSEN by Appointment, i stedet for JOHN FRANTSEN COUTURE. Fordi det er jo tøj på bestilling jeg laver .

Det betyder selvfølgelig ikke at jeg går på kompromis med kvaliteten. Min designfilosofi kendetegnes stadig af det gennemtænkt design, den gode pasform og en forarbejdning, der går op i en højere enhed og som under-streger kundens personlighed.

Den designfilosofi, som danner grundlag for alle mine kreationer, har jeg i tidens løb udviklet gennem mit kreative virke, gennem indtryk og oplevelser. Det har givet mig en dyb forståelse for hvad der er æstetisk smukt.
I bund og grund handler det egentlig om smag og behag, om at forholde sig bevidst til sig selv og verden.

1 comment:

Karen said...

Dejligt jeg kan følge med her, når ikke det lykkes så godt ellers.
Det er dejligt lige at blive opdateret på interessante udstillinger indenfor designområdet.

Fortsat god solskinsdag
Karen