Tuesday, May 18, 2010

Inspiration

Inspirationen til mine "kreationer" opstår af indtryk jeg får, enten bevidst eller ubevidst. Det kan være en bestemt type, en personlighed, et snit, nogle linjer i design, arkitektur, landskaber, stemninger, oplevel-ser, stof, film, ord eller farvesammensætninger der inspirerer mig.

Idéerne kan opstå hvor som helst og når som helst. De hentes frem og be- arbejdes, udvikles og varieres til forskellige designs.

I forbindelse med bestillinger, tager jeg udgangspunkt i kundens konkrete behov, ønsker og stil.
På den baggrund designer jeg nogle forslag, som selvfølgelig vil bære præg af min designfilosofi.  Modellen bestemmes og arbejdet kan begynde. . .

1 comment:

Karen said...

Dejligt du har lavet bloggen her så fanskaren har mulighed for at følge med.

God aften i Odense.